Thanks for Doing this to me :'(( i ♥ you wehh

Erghhhh baling tepung dush dush perhh putih siodd mak aku dah bising dah tak perh untuk aku kan sebab aku kan nak pindah yeahh ! Balak aku tak kena kott siodd je awek dia nie ha yang kena , tak perhh nanti aku datang S.M.K Batu Lapan aku bawak tepung 10 packet untuk kau biar kau makan tepung tu semua hee :D HAHA akhirnya Muhd Nasriel And Faridzuan dah kena Yahoo :P .

Heyhey "Azz Fatin natasya nadia" Thanks for give me Kad :
Jauhkau pergi...
meninggalkan kami semua...
Kami semua akan rindu kan lisya...
oooh..oooh...huhuhu...

Lisya mesti kami semua
rindu ko punya gelak ketawa(HAHA)
n ko punye lidah tu....
huhuh....hahaha...hehehe....
Angah mesti rindu lisya kan -weik- :P
Lisya ingat BEST FRIEND k .

SAYANG LISYA :'D
Salam...lisya, jangan lah pergi...nanti sapew nak duduk sebelah aku waktu Agama...nanti kami semua mesti rindu kat ko..kalau ko dah sekolah situ nanti jangan lupew kan best friend ko kat sini pulak...kami semua mesti ingatkan ko punyelah...

*Sape lah yang tak ingat Budak si comel ... atau pon tengok Angah msti ingat ko....
HAHAH :'D


Thanks wehh banyak kali aku baca terharu menusuk jiwa aku wehh :'D thank you so much sayang , HAHA kalau rindu aku tengok muka angah yeahh Hee ;D Take korunk jaga diri yeahh .

*For Arief Azfar 1 Efisyen & Ahmad Nur Akmal 1 Harmoni :
Please jaga Hana Afrida Bt mohd Shahidan , baik baik :D


Sayang korunk semua , yang bagi hadiah kat aku Thanks yeahh *kenangan*terutama sekali Asyraaf Aqmar sayang awak :'D