SKPJP II

Huh pagi 2 dah kena bangun nk pergi SKPJP sebab cikgu amid suruh datang Practice dance tapi hakikatnya cikgu Amid tak datang Perhh berangin jew aku , Aku datang ngan Hana , yang lain ada alasan Beng dorang Tak ada transport laa balik kampung laa Whatever laa weh . Then jumpa cikgu norimah , Cikgu jothi and lain lain lg Yang penting aku jumpa My Boyfriend auww But sian Hana ? Auzaie dia tak datang kot hana dah sedih auww tak datang huhu :D

Time Rehat :

Okay aku duduk tempat yang aku selalu duduk time aku sekolah kat situ terasa sedih pulak aku :') Then hana dah terlepas cakap kat cikgu Islahuddin yang aku kapel ngan Haziq OMGOSHH ! habis laa aku then cikgu panggil 2 haziq . Haziq dah mula Malu malu dia tuu . Then aku nampak haziq duduk jauh sekali aku pergi laa tiba 2 dia kata buad apew kat sini pergi balik arh Huh Halau aku doe . Pedih hati aku . Then aku nanges hana dah cuak dia panggil haziq . Then haziq nk pujuk aku pakai Tolak tolak doe . Adoii nk Tergelak aku dibuat nya . Akhirnya dia mintak maaf dia tak nk buad lagi macam tuu dekat aku :')

Anway hari Rabu and sabtu kena datang balik SKPJP yahooo :D